New members only: Get access to member benefits starting at $29.99. Access classes, stats, and more!Upgrade now
Marcin Kabza

Marcin Kabza

3038

Affection

Views
Likes
Comments
70.1K
2619
959
Really like to practice for portraits so all are wellcome for free session TFP TFF etc. Those shots are my life, my family , animals, my holidays nothing more. Beginner user, beginner in photographs and in editing, normally I don't love to change photos, I prefer natural shot and reality view and face. I'm still looking to find my personal style :).
  • sony a33
  • Minolta 505
  • Zenith 12 px
  • kit 18-55 af
  • Phonix 28-300 4-5.6 af
  • Minolta af 28-80
  • Minolta af 50mm

Europe -Italy - Crisis

Published May 25th, 2012

Nel 2011 in Italia hanno dichiarato fallimento 11.615 aziende, vittime della crisi economica, con 50.000 posti di lavoro perduti.

La situazione drammatica è stata denunciata dalla CGIA di Mestre con un comunicato d'allarme pubblicato sulle pagine del sito dell'associazione stessa.

La stretta creditizia, i ritardi nei pagamenti e il forte calo della domanda interna vengono indicati dal segretario della Cgia di Mestre, Giuseppe Bortolussi, come le cause principali di così tante chiusure di aziende piccole e medie.

(Non dunque l'articolo 18 e l'impossibilità di licenziare facilmente!!!!!!!!).

Invito a leggere il comunicato, che pubblico qui di seguito in cui la Cgia invita il Governo a creare un fondo di solidarietà in aiuto di chi si trovi in forte difficoltà.

Bortolussi richiama in particolare l'attenzione sulla tragedia che tanti artigiani stanno vivendo in questi periodi... Sono sempre più numerosi i tentativi di suicidio da parte di persone che han sempre lavorato in regola, paga ...

Read More →

News from my garden: spring comes!!

Published April 1st, 2012

like all years spring comes, this year early than normal so colors start growing!!!!

Read More →

Me ..Patof, when I arrive and meet my new family

Published February 24th, 2012

hi, I'm a cocker Spaniel with pedigree arrive in this house on February 2010.... it was a cold february!!!

Read More →