New members only: Get access to member benefits starting at $59.88. Access Classes, Stats, and more!Upgrade now

L.A.'s Photography

La capacità di guardare oltre non è solamente sinonimo di versatilità, indica la presenza di un animo grande, è indicativa di una forte sensibilità. Per me la fotografia è un modo di guardare oltre, oltre la terra, il cielo, oltre la pelle e gli occhi; è un modo di sentire su di me, e dentro di me, qualcosa che non è mio, di possedere ciò che ho intorno e averne esperienza senza doverlo tenere tra le mie mani. La fotografia è la trasposizione delle mie emozioni, delle mie sensazioni, il mezzo per mostrare al mondo ciò che non è esprimibile a parole.

Sono una ragazza di 19 anni, vivo a Roma ma contemporaneamente in cento altri posti; sono una sognatrice, amo tutto ciò che implica e concerne la creatività e difatti le mie passioni sono, oltre la fotografia, l'architettura, la street art e non solo, la musica, la scrittura e viaggiare.
Ho iniziato a fotografare già da piccolina con l'aiuto di mio padre, anche lui grande appassionato e, dapprima con le analogiche, poi col digitale, ho continuato il mio percorso.

The ability to look beyond is not only synonymous with versatility, indicates the presence of a great mood, is indicative of a great sensitivity. For me the photograph is a way of looking beyond, beyond the earth, the sky, beyond the skin and the eyes, is a way of feeling upon me, and inside me, something that is not mine, to possess what is around me and experience it without having to hold in my hands. The photograph is the translation of my emotions, of my feelings, the way to show the world what can not be expressed in words.

I'm a 19 year old girl, I live in Rome but at the same time in a hundred other places, I'm a dreamer, I love all that implies and involves creativity and in fact my passions are, beyond photography, architecture, street art and not only, music, writing and traveling.
I started taking pictures already as a child with the help of my father, who was also a great lover and, at first with analog, then with digital, I continued my journey.

  • 115 Affection
  • 2,722 Photo Views
  • 2 Followers
  • 0 Following
  • Rome, Italia